۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

آشنایی با کمپانی


GULF INTERNATIONAL INVESTMENT GROUP

skywaymonetary
یک شرکت بسیار بزرگ سرمایه گذاری با حدود 5 میلیارد دلار سرمایه و25 سال سابقه درخشان و پرافتخار در بازارهای جهانی میباشد .
در سپتامبر 2007 این شرکت طرحی نو و بسیار کارآمد در زمینه جذب سرمایه کلان از طریق سرمایه های خرد راه اندازی کرده است که این طرح از چند منظر در خور توجه و البته بی نظیر است.
اول اینکه می دانیم با سرمایه های خرد کمتر می توان زمینه های امن، متنوع و پر بازدهی برای سرمایه گذاری پیدا کرد و به علاوه معمولاً صاحبان سرمایه های خرد اطلاعات و تجربه های بسیار کمتری در زمینه سرمایه گذاری، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و غیره دارند و بنابراین اغلب، کارهایی را انتخاب می کنند که سرمایه گذاران قبلاً آنها را رها کرده اند. به علاوه در سرمایه گذاری های کلان ما آزادی عمل در انتخاب زمان و کشور مورد نظر و بهره گیری از مشاوره های تخصصی  و استفاده از سرویسهای مالی متنوعی داریم. اگر به طور مثال شما صاحب 1000000000 تومان سرمایه باشید به دست آوردن سود 200% در سال امری کاملاً عادی است ولی با 1000000 تومان کسب چنین سودی در سال امری نادر است. طبیعتاً سود حاصل از تک تک واحد های یک آسمان خراش بسیار بیشتر از سود حاصل واحد های یک ساختمان 4 واحدی است.

skywaymonetary
 با ایجاد توده های بزرگ سرمایه از طریق جذب سرمایه های کوچک بین 100$ تا 100000$ و سود دهی بسیار بالا همان نسبت سودی را برای مشتریان رقم می زند  که برای سرمایه گذاران میلیون دلاری اش فراهم می کند. به این ترتیب با پیوستن به این شرکت افراد عادی با سرمایه های کوچک این امکان را پیدا می کنند که بدون هرگونه نگرانی و دردسر از درصدی عالی نظیر آنچه در مورد سرمایه گذاری های بزرگ گفتیم به صورت سود قطعی و ماهیانه بهره مند شوند.
به علاوه میتوان با روش ساده سرمایه گذاری مجدد سودها در این سیستم ظرف مدت کوتاهی سرمایه را چندین برابر نمود.
دومین نکته قابل توجه در مورد  گسترش جذب سرمایه از طریق ایجاد انگیزه برای معرفی سینه به سینه و تبلیغات کلامی با ارائه  پلني با درآمد زایی جذاب است. که این طرح علاوه بر تضمین رشد چشمگیر خود در دنیا باعث ایجاد تحول در تکامل بازاریابی شبکه ای نیز شده است چرا که با حفظ سرمایه افراد و نیز سود دهی بی نظیر خود رضایت عمومی بیشتری را فراهم کرده است. به بیان دیگر افراد برای پیوستن به این مجموعه از خرید کالا یا خدماتی که مورد نیازشان نیست معاف هستند و مهمتر آنکه هر کس به صرف سرمایه گذاری، سودی در خور توجه و توام با رضایت دریافت می کند. بنابراین به جای داشتن شبکه ای متشکل از توزیع کنندگان ناموفق و معمولاً ناراضی (90% به بالا) و توزیع کنندگان موفق و راضی (کمتر از 10%)  شبکه ای با 100% رضایت خواهیم داشت که این خود عاملی برای رشد مضاعف این سیستم به شمار می رود.
از طرفی با توجه به گرایش بیشتر مردم برای سرمایه گذاری و حفظ و ازدیاد پول نسبت به خرید محصولات یا خدمات و فیزیکی نبودن محصولات و مشکلات مربوط به توزیع آنها (خصوصاً در ایران) این پدیده با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و در واقع تا کنون شاهد رشدی تکان دهنده و فراتر از تصاعدی بوده ایم.
GULF INTERNATIONAL INVESTMENT

skywaymonetary

یک شرکت بسیار بزرگ سرمایه گذاری با حدود 5 میلیارد دلار سرمایه و25 سال سابقه درخشان و پرافتخار در بازارهای جهانی میباشد .این کمپانی از سال 2007 تصمیم به شروع مدل جدیدی از سرمایه گذاری دوجانبه کرده که از طریق جذب سرمایه های ریز و درشت در طرح گالف میباشد.گالف یک پروسه اقتصادی میباشد که در هر بازه زمانی یک یا چند پروزه را در حال اجرا دارد وبر طبق قراردادهای تنظیم شده با سرمایه گذاران خود سودهایی را به آنها پرداخت میکند
گروه صنعتی وتجاری گالف درطول 25 سال گذشته که به صورت مجموعه ای از شرکت های خصوصی ونیمه دولتی- کارگزاران اقتصادی و پیمانکاران صنعتی نقش کلیدی واساسی را درامرصادرات و واردات کالالهای مهمی چون مصالح نوین ساختمانی - ابزارآلات صنعتی - چوب وفراورده های چوبی - فولاد - ماشین آلات صنعتی- موادخام کارخانجات ودیگرکالاهای اساسی داشته اند .درطول 3 سال گذشته شروع به بررسی فرصتهاوراهکارهای نوین تجاری وتولیدی از طریق فناوری اطلاعات کرده است . میدانیم که امروزه بیش از نیمی ازکارآفرینی ها ومعاملات تجاری درسطح جهانی درحوزه تجارت الکترونیک انچام میگیرد.سرعت نامحدود - جریان 24 ساعته اعتبارات وسرمایه ها -ضمانت فعال الکترونیکی واطلاع رسانی وتبلیغات گسترده و.... از عوامل اصلی موفقیت وجذابیت روزافزون این نوع تجارت میباشد . اماصنایع تولیدی وتحقیقاتی نیز خود به 2 شکل ساحلی و فراساحلی دردنیا انجام میگیرد .صنایع ساحلی شامل تمام صنایع خصوصی ودولتی داخل مرزهای رسمی کشورهاست که درحیطه نظارتی ومالیاتی دولت قرار میگیرند .اما صنایع فراساحلی یا آفشور شامل شرکت ها -موسسات -کارخانجات چندملیتی ویا خصوصی هستند که فارغ از پرداخت مالیات به دولت خارج از نظارت مستقیم دولتی وبه واسطه ارتباط وتضمین بزرگترین بانکها وموسسات مالی دنیا دارای امنیت سرمایه بسیارزیادی هستند کمپانی گالف نیزبادارابودن بیش از 5 میلیارددلارسرمایه جاری ثابت دربازارهای مختلف جهانی وسابقه بی نظیراقتصادی خوددر سطح منطقه با ارائه طرح نوینskywaymonetaryوبه کمک برجسته ترین مدیران ومتخصصین فناوری اطلاعات اقدام به ایجادصندوق سرمایه گذاری دوجانبه الکترونیکی کرده وباجذب سرمایه های افراد -شرکتها وموسسات مالی وجاری کردن آن در بازارهای جهانی مثل بازارهای نوظهور وبازارهای آتی که روزانه بیش از 5% سودخالص را به ازای حجم سرمایه ونوع کالا به همراه دارد بازده مالی بی نظیر وتضمین شده ای را به صاحبان سرمایه به ارمغان آورده است .

هیچ نظری موجود نیست: