۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

زمینه های سرمایه گذاری کمپانی



آشنایی با کمپانی

كمپاني GIIG1982 يك گروه سرمايه گذاري متشكل از مجموعه شرکتهایی از كشورهاي حوزه خليج فارس می باشد. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1982 در زمینه بازرگانی کالاهای استراتژیک مانند مواد اولیه (Base) پتروشیمی، صنایع چوب و کاغذ، ابزار و ماشین آلات صنعتی، مصالح نوین ساختمانی و تجهیزات پزشکی و همچنین در صنایع سنگین نظیر مس،فولاد، تیتانیوم و... آغاز کرده است. کمپانی GULF در منطقه آزاد تجاری باهاماس واقع در امریکای مرکزی به ثبت رسیده است .
حوزه فعالیتی
GULF در ابتدا صرفا به منطقه خاورمیانه محدود می شد اما بعد از تحولات سیاسی و اقتصادی منطقه در دهه نود،به کشورهای مشترک المنافع حاشیه دریای خزر و نیز اروپای شرقی و شمال افریقا گسترش یافت .

در سالهای اخیر ، با مورد توجه قرار گرفتن بازارهای زود بازده (Quick Return) در خاور میانه ، این کمپانی نیز بخشی از سرمایه گذاریهای خود را در قسمت خريد و فروش سهام و ارز در بازارهاي بين المللي متمرکز کرده است. این نوع فعالیت ها که بر پایه Online Investment (سرمایه گذاری اینترنتی) می باشند و در 24 ساعت روز در حال اجرا هستند، سود به نسبت بیشتری را در مدت زمان کمتری عاید این کمپانی می کنند. در همین راستا گروه سرمایه گذاری بین المللی GULF در سپتامبر 2007 اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی www.giig1982.com نموده که هدف آن جمع آوری سرمایه های خرد در ابعاد بین المللی و مشارکت آنها در سرمایه گذاریهای کلان در سراسر دنیا می باشد. Gulfefund در واقع یک صندوق سرمایه گذاری مشترک یا Mutual Fund می باشد. MutualFund ها شرکتهایی هستند که با سرمایه گذاری در بازارهای مختلف و متعدد سازی کانالهای سرمایه گذاری (diversification) فضای امنی را برای سرمایه گذاری افراد حقیقی و حقوقی فراهم می آورند.

صندوق سرمایه گذاری مشترک
GULF با توجه به سابقه 25 ساله و پشتوانه عظیم مالی و با به کارگیری تیمهای متخصص در بازارهای Online ریسک این گونه سرمای
ه گذاری ها را به حداقل رسانده و متعهد به پرداخت سود ماهیانه قابل توجهی به سرمایه گذاران شده است.

زمینه های سرمایه گذاری کمپانی



۱- بازرگانی مواد –فراورده ها و كالاهای اساسی حاصل از :

-صنايع پتروشيمي : انواع روغنهای صنعتی و پليمرها
-صنايع سنگين : فولاد – مس – آلومينيوم – تيتانيوم وغيره
- صنايع چوب و كاغذ : فيبر– نئوپان –خميركاغذ
-مصالح نوين ساختمانی : انواع كامپوزيتهای نما و افزودنيهای بتن
-ابزار و ماشين آلات صنعتی


۲-بازارهای نوظهور :

بازارهای بكر و نوينی كه بواسطه نيازهای جديد و فناوريهای پيشرفته بوجود آمده و در بازه زمانی مشخص به علت بالاتر بودن ميزان تقاضا نسبت به عرضه سودآوری بالايی دارد.

-نانوتكنولوژی-پيكوتكنولوژی(شامل پروبها (ريزروباتهای هدفمند پزشكی)

۳-حمل و نگهداری كالاهای ارزشمند از طريق قرارداد با شركتهای بسته بندی :

-سفارشات و مراودات تجاری با شركتهایی نظير تتراپك

۴-بازارهای زودبازده :

بازارهايی كه به دليل شرايط قابل پيش بينی در مقاطع زمانی متفاوت سوددهی بالايی بهمراه دارند و توسط گروه كارشناسان اقتصادی كمپانی شناسايی و جهت سرمايه گذاری در نظر گرفته می شوند.
-محصولات و فراورده های كشاورزی نظير خشكبار- زعفران- ميوه ها و مركبات فصل
۵-بورس :

تشكيل تيمی از كارگزاران باسابقه و فعال در سطح مناطق اقتصادی مذكور و ايجاد صندوقهای سرمايه گذاری مشترك قدرتمند و پويا جهت تامين فضای امن برای جذب سرمايه .


هیچ نظری موجود نیست: