۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

حمایت واقعی از شما


حمایت واقعی


خدمت تمامی دوستانی که در اینوست راه آسمان فعالیت میکنند و دوستانه جدیدی که قصد پیوستن به ما را دارند
عرض میشود که تیم ما حاضر می باشد حمایت های زیر را از شما عزیزان در صورت پیوستن به ما بعمل آورد.
برای تمام کسانی که قصد جذب سرمایه گذار را داشته باشند تا زمانی که مشاوره دادن را فرا نگیرن تیم ما مشاوره آنها را انجام خواهد داد.
به کسانی که بیشترین جذب سرمایه گذار را داشته باشند کمک هزینه بابت ایجاد دفتر کار تعلق خواهد گرفت.
تذکر: چگونه گی و مقدار کمک هزینه حضورا اعلام میگردد.
دوستانی که از طریق تیم ما مبادرت به سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان را نمایند ، 10 % مبلغ سرمایه گذاری شان را نقدآ و همان لحظه از ما جایزه میگیرند.
من با یه مثال این طرح رو برای دوستان شرح میدم که ابهامی نمونده باشه.
فرض کنیم من شخصا خودم امروز یک سرمایه گذار 10,000$ وردی دارم.
سودی که من از ورود این شخص از شرکت میگیرم 1000$ هست
در این طرح من این 1000$ رو به خود این شخص بعنوان پاداش و طرح تشویقی بر میگردونم, بعبارتی این فرد میتونه با 9000$ شروع کنه اما در اصل سود 10,000$ رو از این شرکت بگیره.
امیدوارم دیگه ابهامی نباشه و اینکه مدت اجرای این طرح بسیار محدود هست , پس لطفا زمان رو از دست ندین.
 در صورت پیوستن به ما از ده ها خدمات و حمایتهای مادی و معنوی دیگر برخوردار خواهید گردید.
معنی حمایت را شما در کمپانی راه آسمان  میفهمید.

هیچ نظری موجود نیست: